Тестові завдання з фізичної культури
1. З яких
частин складається програма:
1. інваріантна; 2. теоретико –
методичні знання; 3. варіативні
модулі.
2. На І _ІІІ курсі учні опановуютьтаку кількість модулів:
1. 4; 2. 4 - 6; 3.
5 - 7;
3. Які
модулі є інваріантними:
1. Теоретико – методичні знання.
2. Теоретичні відомості.
3. Загальна фізична підготовка.
4. Учні І_ІІІ курсу опановують таку кількість модулів:
1. 3 - 5; 2. 4 - 6; 3.
5 - 7;
5. Учні ТУ опановуютьтаку кількість модулів:
1. 3 - 5; 2. 3 - 4; 3.
5 - 7;
6. Чи
дозволяється змінювати кількість навчальних годин на той чи інший модуль:
1. так; 2. ні; 3. за
умови мотивованої зміни окремих модулів.
7. Які
модулі з перелічених входять до дозволених для планування у поточному
навчальному році?
1. баскетбол, волейбол, н/теніс; 2. баскетбол, аеробіка, бадмінтон; 3. футбол, лижі, ковзани
8. З якого
року почнеться вивчення туризму, якщо цей модуль вивчався на І курсі:
1. 3 2. 2 ; 3.
5 ; 4. - 4.
9. Результати
обов’язкового письмового
опитування учнів щодо вибору навчальних модулів подаються:
1. директору; 2.
голові профкому ; 3.керівнику
методичного обєднання.
10. Чи
можуть модулі протягом навчання змінюватисьдля з року в рік:
1. ні; 2. так; 3.
не знаю;
11. Чи дозволяється в межах одного варіативного модуля освоїти
матеріал, передбачений на 2 роки:
1. так; 2.
ні; 3. так, І курс; 4. так, ІІ і ІІІ курс.
12. Чи
дозволяється вчителю коригувати змістове наповнення модулів:
1. так; 2.
ні; 3. так, варіативні модулі. 4. так,
тільки варіативні модулі, в разі вивчення не з І курсу. або вивчення матеріалу 2 років.
13. Гігієнічна норма загальної тривалості занять фізичними вправами однієї
дитини(моторна щільність уроку):
1. 60 - 70%.
2. 50%.
3. не менше 60 %.
14. Яка величина ЧСС відповідає
гігієнічним вимогам щодо фізичного навантаження на уроці?
1. 160.
2. 140 - 160.
3. 120 - 140.
15. Зміст проби Руф’є:
1. 30 присідань за 1 хв.
2. 30 присідань за 45 с.
3. 30 присідань за 30 с.
16. Скільки разів і
за який час і вимірюється пульс під час виконання проби Руф’є:
1. 3 рази по 15 с.
2. 2 рази по 10 с.
3. 3 рази по 10 с.
17. Рівень функціонального резерву серця:
1. Менше 3 –
високий, більше 15 – низький.
2. Менше 5 –
високий, більше 10 – низький.
3. 4 - 6 –
високий, 10 – 14 - низький.
18. Оберіть
правильне твердження щодо назви груп учнів для занять на уроках фізичної культури:
1. Основна, підготовча,спортивна.
2. Основна, підготовча,спеціальна.
3. Основна, медична,спортивна.
19. За умови правильної побудови уроку фізіологічна крива навантаження
повинна мати таку форму:
1. Синусоїдну.
2. Хвилеподібну.
3. Параболічну одно(двох)вершинну.
20. Величина
загальної щільності уроку повинна мати не менше:
1. 60%.
2. 80 – 90 %.
3. 70 – 80.
21. Хто повинен
проводити пробу Руф’є:
1. Вчитель фізкультури під наглядом медичного працівника.
2. Класний керівник та заносить до листка здоров’я.
3. Медичний працівник.
22.Терміни проведення (медико-педагогічного
контролю) МПК:
1. З 01.09 до 01.11 кожного навчального року.
2. З 01.09 до 01.10 кожного навчального року.
3. З 01.08 до 30.08 кожного навчального року.
Немає коментарів:
Дописати коментар